piątek, 18 lipca 2014

Gary Sinise

Na wstępie chciałbym was przeprosić za brak wpisu w zeszłym tygodniu, ale kupowałem nowy komputer i muszę przyznać, że po tylu latach użytkowania dość starego sprzętu taka wymiana jest dla mnie miłym zaskoczeniem, ponieważ teraz mogę robić rzeczy, na które nie pozwalał mi mój poprzedni komputer.

Ogólnie bardzo rozleniwiły mnie te wakacje. Od dłuższego czasu nie wysłałem żadnego listu, lecz nieustannie wypatruję kolejnej przesyłki - bezcelowo.

Jednakże nie stoi to na przeszkodzie rozwojowi tego bloga, wręcz przeciwnie. We wtorek, 15 lipca udało nam się osiągnąć 1000 wyświetleń. Jest to dla mnie naprawdę ważna rzecz i chciałbym z tej okazji podziękować wam - ludziom, którzy mnie odwiedzają, czytają, gratulują i cieszą się wraz ze mną z mojego sukcesu. Bez was cały ten blog byłby pozbawiony sensu. Jesteście wspaniali!

Tymczasem przejdźmy do dzisiejszego autografu, który jest od Gary'ego Sinise - amerykańskiego aktora, reżysera, producenta filmowego oraz muzyka.

Gary Sinise zadebiutował w filmie "True West" (1984), którego był również reżyserem. Sławę przyniosły mu takie filmy jak "Apollo 13" (1995), "Zielona Mila" (1999) oraz "Misja na Marsa" (2000). Obecnie możemy go zobaczyć w serialu "CSI: Kryminalne Zagadki Nowego Jorku" gdzie wciela się w główną postać detektywa Maca Taylora.

Pan Gary prowadzi także fundację "Gary Sinise Foundation", która pomaga weteranom i inwalidom wojennym, a także ich rodzinom.


Wysłane: 03.02.2014
Przysłane: 26.06.2014
Czas oczekiwania: ok. 5 miesięcy
Co wysłałem: SASE, LOR, IRC, zdjęcie
Co dostałem: zdjęcie z dedykacją

W tym poście to już wszystko. Do zobaczenia wkrótce. Trzymajcie się. Wypchanych. ;)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz