sobota, 19 października 2013

Harrison Ford

Hejka. ;) Parę dni temu obiecałem wam, że wynagrodzę wam ten okres czasu, w którym nic nie wrzucałem, spowodowany zbyt dużym natłokiem zajęć. :(
Konkretnie obiecałem jakąś recenzję lub coś w tym rodzaju i już wybierałem temat następnej recenzji, gdy nagle w mojej skrzynce pocztowej znalazłem kopertę zaadresowaną do mnie z Ameryki. :D Koperta była wypchana i bardzo dobrym stanie. W środku znalazłem 3 zdjęcia: dwa podpisane i przysłane od aktora i moje zdjęcie, niestety nie podpisane. :(



Wiem, że oba te zdjęcia są PP, lecz nie mniej się cieszę, że udało mi się je zdobyć. :)

Wysłane: 17 września 2013
Otrzymane: 14 października 2013
Co wysłałem: list i 1 zdjęcie
Co otrzymałem: 3 zdjęcia (2 PP i 1 niepodpisane)
                                                                                   
 List wysyłany na adres:

Harrison Ford
P.O. Box 49344
Los Angeles, CA 90049-0344
USA
                                                                          
A wy trzymajcie się i do następnego razu. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz