poniedziałek, 16 marca 2015

Miltos Yerolemou

Na początku chciałbym usprawiedliwić moją długą nieobecność spowodowaną brakiem czasu. Ostatnio wziąłem na swoje barki zbyt dużą odpowiedzialność, za co przypłaciłem swoim wolnym czasem. Na szczęście znalazłem chwilę wolnego i mogę wam z wielką przyjemnością zaprezentować moją najnowszą zdobycz. Ten autograf jest dla mnie bardzo ważny, próbowałem go zdobyć od ponad roku, co i tak okazało się niełatwym wyzwaniem.

Dla tych, którzy nie kojarzą p. Miltosa pozwólcie, że wam go przedstawię.

Miltos Yerolemou - jest aktorem cypryjskiego pochodzenia mieszkającym aktualnie w Londynie. Na swoim koncie ma role w wielu przedstawieniach telewizyjnych i teatralnych m.in. "Księgarnia Black Books", "Moja rodzinka" i "Gra o Tron". 

W "Grze o Tron" wcielił się w postać Syrio Forel - nauczyciela wodnego tańca. 
Jak sam przyznał, rolę tę dostał poprzez Twittera. W serialu mówił z mieszanką akcentu greckiego, włoskiego i hiszpańskiego, za co pokochały go tysiące fanów. 


Wysłane: 14.10.2014
Przysłane: 17.02.2015
Czas oczekiwania:  4 miesiące

To wszystko w dzisiejszym poście. Po więcej zapraszam już wkrótce i do zobaczenia. ;)


8 komentarzy: