wtorek, 27 maja 2014

Niekryty Krytyk

Cierpliwość to podstawa, jeżeli chodzi o zbieranie autografów. Pomaga nam ona przeżyć ten koszmarny okres oczekiwania na nasz upragniony podpis. Przyznaję, że kiedyś brakowało mi tej cierpliwości i zbyt długie czekanie doprowadzało mnie w obłęd pytań "Czemu to tak długo trwa?", "Czy na pewno wszystko zrobiłem dobrze?" lub "A co, jeśli nie dostanę odpowiedzi?".

Aktualnie nie mam już takich problemów. Teraz po prostu wiem, że gwiazda do której piszę ma w pełni możliwość odesłania mi zdjęcia z podpisem, wystarczy tylko odrobina chęci i dobrej woli.

Tak się składa, że pewna osoba postanowiła poświęcić mi trochę swojego czasu nie tylko na podpisanie zdjęcia wysłanego przeze mnie, ale o tym za chwilę.

Osobą, o której mowa jest Maciej Frączyk, który w całej Polsce zasłynął pod pseudonimem Niekryty Krytyk. Stał się sławny dzięki jego kanałowi na YouTube i serii "Przemyślenia Niekrytego Krytyka".
Obecnie Maciej dalej prowadzi swój kanał (niedawno zdobył ponad 1 000 000 widzów, czego mu z całego serca gratuluję), a także możemy usłyszeć go w Radiu ZET w jego audycji "Historia świata według Niekrytego Krytyka". Wydał on także dwie książki - "Zeznania Niekrytego Krytyka" oraz "Nie przejdziemy do historii - Zeznania Niekrytego Krytyka 2".



Wysłane: 25.04.14
Przysłane: 19.05.14
Czas oczekiwania: 3 tygodnie
Co wysłałem: SASE, LOR, zdjęcie
Co dostałem: dwa zdjęcia (jedno z dedykacją, drugie bez)

Na początku wspominałem też o pewnej niespodziance - oto ona! Niekryty na swój własny koszt przysłał mi olbrzymie (3x większe niż wysłane przeze mnie) zdjęcie z autografem, za co mu z całego serca dziękuję i obiecuję, że zajmie ono honorowe miejsce na mojej ścianie w pokoju.


Z góry was przepraszam, że posty są tak rzadko, ale coś podpisy nie chcą do mnie przychodzić. Powoli staje się to upierdliwe, ale cóż... trzeba być wytrwałym. :)

P.S.
Mam dla was arcyważną informację. W dniach 27-29 czerwca będziecie mogli mnie spotkać na Dniach Fantastyki we Wrocławiu. Mam zamiar zdobyć tam autografy aktorów z "Gry o Tron" - tych, którzy postanowią zaszczycić nas swoją obecnością. Nieoficjalnie wiadomo, że zjawić mają się John Bradley (Samwell Tarly) i Daniel Portman (Podrick Payne). Ponadto ma być tam również Andrzej Sapkowski - o jego podpis również będę walczył.

Na razie to tyle, dzięki że poświęciliście mi trochę czasu i do następnego. Wypchanych!

1 komentarz:

  1. gratuluję, niespotykany autograf :)
    + powodzenia na zbieraniu!

    OdpowiedzUsuń